در سال 1946، تركى آذرى، زبان مادرى او، به فرمان حكومت مركزى تهران ممنوع اعلام مى شود: "فارسى كه از فهم معلم و شاگرد، هر دو خارج بود، شد زبان تحقيق و تدريس." به دليل نوشتن متنى به تركى، مدير مدرسه به او دستور مى دهد كه كاغذ را آنقدر بليسد كه كلمات محو شوند." وقتى صورتم را بلند كردم، همهء بچه ها زدند زير خنده: رنگ هاى مركب روى صورتم مانده بود. من زبان مادريم را قورت داده بودم." "رضا براهنى"

۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

کریم باقری و فرهاد مجیدی و طالب لو با رئیس دولت کودتا همبازی شدند


آیا تا به حال باقری ومجیدی وجباری وطالب لو که با احمدی نژاد گل کوچیک بازی کردند عکس ندا آقا سلطان را دیده اند  . درود بر غیرت نکونام و مهدوی کیا و بازیکنانی که در مقابل کره جنوبی مچ بند سبز بر دست بستند













۱۴ نظر:

  1. من از دوستداران اين بازيكنان هستم. هم جباري هم مجيدي هم باقري هم طالب لو.بيشتر هم فرهاد رو دوست دارم و عكساي فرهاد رو به ديوار اتاقم زدم. اون لحظه كه شنيدم فرهاد با احمدي نژاد بازي كرده خاستم عكساي فرهاد رو پاره كنم از عصبانيت اما وقتي خودم رو جاي فرهاد و بقيه بچه ها گذاشتم ديدم كه چاره ندارن. تو روزايي كه هيچ صدايي از كسي در نمياد نافرماني حاتمالا به قيمت جون خودشون و خونوادشون تموم ميشه.
    كار مهدوي كيا و نكونام و ديگران هم شايسته تقديره اما بايد بدونين اونا اون مچبند بستن رو تو شرايطي انجام دادن كه جو به نفع معترضين بود. خاهشا بين فوتبالستاي ملي مقايسه منصفانه انجام بدين. من مطمئنم كه خود كريم و فرهاد از كارشون ناراحتن. يعني شما الان جرات دارين با مچبند سبز برين بيرون؟ منصف باشين. كمي خودتونو جاي اينا بذارين.

    پاسخحذف
  2. عزيز من يعنی چی به قيمته جون خودشون و خانوادشون تموم مشد؟؟ مگه همين الان شجريان خانواده اش تو ايران زندگی نميکنن؟ تازه پسرش چند وقت ديگه تو تالار وحدت کنسرت داره. يا محمد اصفهانی که تو مراسمی که احمدی نژاد بود شرکت نکرد. مطمئن باش نهايت کاری که ميتونستن بکنن اين بود که تيم ملّی دعوتشون نکنن که مجيدی و باقری هم اصلاً ديگه تيم ملّی نيستن. رابطه طرفدار با اينا يه رابطه احساسی ، وقتی مجيدی گل ميزنه يا موفق ميشه،به من جز يک احساس خوب چيزی نميرسه، واسه همين احساس هم هست که کلی تحويلش ميگيرم، تشويقش ميکنم و دوستش دارم، حالا اگه اين احساسه منو جريهه دار کنه، حقمه که ازش بدم بياد و اينو نشون بدم.

    پاسخحذف
  3. http://jahannews.com/images/docs/files/000141/nf00141402-1.jpg

    ino ham bebinid va moghayeseh konid

    http://jahannews.com/images/docs/files/000141/nf00141402-2.jpg

    پاسخحذف
  4. به عنوان یک اذری از اینکه کریم باقری همزبان بنده است احساس شرم میکنم. زنده باد جنبش سبز ایران

    پاسخحذف
  5. من يك استقلالي دو آتشه هستم و عاشق مجيدي بودم ولي اين كارش حالمو بهم زد . اي كاش بعضي از ما معناي غيرت را ميدونستيم . راست ميگن مگه شجريان حرفاشو نزد و الان توي ايران نيست . مگه مردم ايران حرفاشونو نزدن . بي غيرتي بعضي از فوتباليستهاي پول پرست تا كي . درود به غيرت كريمي ، مهدوي كيا و نكونام

    پاسخحذف
  6. اگه ندیدی فردا توی تلوزیون بگه " من دیدم تیم ملی با این مربی به جایی نمیرسه و بهتر دیدم تیم ملی را خودم دست بگیرم آخه بازی کردم و دیدم که بله علاوه بر دکتر ،مربی هم هستم " این دیونه هر کاری ازش بر میاد.

    پاسخحذف
  7. man ye esteghlalie tir hastam ama azin bebad digar aghayan jabari majidi va talebloo ro ozve teme esteghlal nemidanam va harvaght ke be estediom beravam sedaye eteraze mano in aghayan khahand shenid doorood bar bozorg mardaniham choon karimi va mahdivikiao nekonam

    پاسخحذف
  8. قهرمان بودن و ماندن برای ملتی به این بزرگی آسان نیست. اگر کسی نمی تواند هزینه ی آزادمرد بودنش را بپردازد مثل من در خانه گمنام می ماند و اگر ادعای قهرمانی کرد و بود باید منش قهرمانی هم داشته باشد و ارزان نفروشد شرفش را به آنها که شرف مردم را هدف گرفته اند!
    حرکت این قهرمان های ضعیف النفس محکوم است

    پاسخحذف
  9. عمر گرانمایه در این صرف شد تا چه کنم صیف و چه پوشم شتا ای شکم خیره به نانی بساز تا نکنی پشت به خدمت 2 تا . از یه مشت لمپن فوتبالیست که به آلاف و علوفی رسیدند چه انتظاری دارید

    پاسخحذف
  10. Moteasefam, Ama Jonbesh e Sabz Zendeh ast, man havadar e esteghlal, az Aseb didegan e bad az entesab e A.N puzesh mekham (madar e Neda, Sohrab,Ashkan, va...)va hame anha ke Aseb didand, omid ke man ra bebakhshid. bazi e khodahafezi anjam shood,,,inha degar dar galb e man jaye nadarand, hamantor ke eftekhari ham degar eftekhari nadarad!,

    پاسخحذف
  11. به نظر من این اتفاق را نباید سرسری بگیریم . همانطور که در بازی دیروز بین استقلال و راه آهن استقبال طرفداران استقلال بشدت کم بود باید این بازیکنان در سایتهای ایرانی و سبز بشدت مورد انتقاد قرار بگیرند . همانگونه که در مورد افتخاری چنین شد و او مجبور شد که از مردم عذرخواهی کند

    پاسخحذف
  12. aya tanha khodavand bareye bandeash kafi nist baghare

    پاسخحذف
  13. با سلام................لطفا در صورت امكان بزرگواري نموده و يك دعوتنامه براي عضو شدن در بالاترين برايم ارسال نماييد ........از شما بسيار سپاسگذار خواهم شد...........فقط همين ............

    پاسخحذف
  14. دوست عزیز میتونی از فرند فید دعوتنامه بالاترین را بدست آوردید

    آدرس :
    http://friendfeed.com/balatarin-invite
    در اینجا افرادی که دعوتنامه ندارند براحتی میتونند از کاربران بالاترین دعوتنامه بدست آورند

    پاسخحذف