در سال 1946، تركى آذرى، زبان مادرى او، به فرمان حكومت مركزى تهران ممنوع اعلام مى شود: "فارسى كه از فهم معلم و شاگرد، هر دو خارج بود، شد زبان تحقيق و تدريس." به دليل نوشتن متنى به تركى، مدير مدرسه به او دستور مى دهد كه كاغذ را آنقدر بليسد كه كلمات محو شوند." وقتى صورتم را بلند كردم، همهء بچه ها زدند زير خنده: رنگ هاى مركب روى صورتم مانده بود. من زبان مادريم را قورت داده بودم." "رضا براهنى"

۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

جنایتی مرگبار اینبار در کرج

کمتر از یک ماه دومین جنایت در کشوری که ادعای اولین حکومت الله بر روی زمین است اتفاق می افتد اینبار این جنایت در کرج و یکبار دیگردر حضور نیروی انتظامی اتفاق افتاده.و مردم هم فقط ایستادند وماجرا را تماشا کردند براستی مردم را چه شده که اینگونه از کنار مردی که در روی سنگفرش خیابان دارد جان میدهد بیخیال عبور میکنند براستی جمهوریه اسلامی چه بلایی بر سر مردم آورده که حتی حاضر نیستند به انسانی که روی خیابان در حال جان دادن است کمک کنند . براستی ما را چه شده؟

۷ نظر:

  1. مردم نا آگاهند. خیلی ها باید دوره های عمومی کمکهای اوله را بگذرانند. خیلی از مردم میترسند که نکند آنها را بعنوان مجرم دستگیر کنند و خیلی چیزهای دیگر.

    پاسخحذف
  2. از حکومت ترور و وحشت اسلامی چه توقعی دارید؟

    پاسخحذف
  3. بذر کینه میکارید و بوی نفاق میدین این خواست جمهوری اسلامیست. 70 در صد مردم ایران ترک زبانند شما به اکثریت اینجوری احترام میگذارید؟ (آره من خرم نمیفهمم هیچ رو تو دست و بگیر بالا ادامه بده بازی رو) شما ترکهارو خر بدونید ترکها خودشون رو ایرانی نمیدونند به نظرتون تو این معامله کی برنده کی بازنذه است؟

    پاسخحذف
  4. بسيجي حرامزاده است۱۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۹:۳۶

    اقاي ناشناس كه براي ترك ها جك ميگي...ننت حرامزاده بوده. چه برسه به تو

    پاسخحذف
  5. من ترک نیستم اما واقعا احساس شرمم شد وقتی اون نوشته ها رو دیدم و فرهنگ و تربیت خانوادگی قومیت نمیشناسه
    مردم جهان رو به جهانی بودن اوردن و ما هنوز در پی چی هستیم
    منم بختیاری هستم اما به شخصیت هر کسی احترام میزارم و این فرهنگ و در ایران یاد نگرفتم ولی الان جزیی از من شده

    پاسخحذف
  6. واقعا آدم ناراحت می‌شه.... معلوم نیست چرا مردم اینقدر بی‌ تفاوت شدند.... حالا اسمش رو اختگی نذاریم ولی‌ این بی‌ تفاوتی‌ و بی‌ اهمیتی واقعا قابل قبول نیست... حالا میدونم که به خاطره این رژیم ستم پیش و اعدامها در این سال‌ها مردم به خشونت عادت کردند ولی‌ هر کی‌ که یک کم انسانت داشته باشه و حتا از جونش هم بترسه جلو میاد و لا اقل از دور به این زن چوبی یا سنگی‌ می‌زنه که دور بشه... ولی‌ این جور ایستادن و نگاه کردن واقعا دور از‌شان انسانیته... یعنی‌ جامعه ما انقدر داره به سرعت رو به زوال میره؟؟ کمی‌ به خودمون بیایم...

    پاسخحذف
  7. یابوهای احمق...هممونو این حکومت فرض کرده هموطنمونو میکشن پلیس مملکت جیکش درنمیاد..شما یابوها اومدین کامنت میذارین هموطناتونو مسخره میکنین،با اون جوکای بی مزه لوس مثل خودتون(بقیه ببخشین)

    پاسخحذف