در سال 1946، تركى آذرى، زبان مادرى او، به فرمان حكومت مركزى تهران ممنوع اعلام مى شود: "فارسى كه از فهم معلم و شاگرد، هر دو خارج بود، شد زبان تحقيق و تدريس." به دليل نوشتن متنى به تركى، مدير مدرسه به او دستور مى دهد كه كاغذ را آنقدر بليسد كه كلمات محو شوند." وقتى صورتم را بلند كردم، همهء بچه ها زدند زير خنده: رنگ هاى مركب روى صورتم مانده بود. من زبان مادريم را قورت داده بودم." "رضا براهنى"

۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

ایالات متحده آمریکا سخنان احمدی نژاد را نفرت انگیز خواند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، ایالات متحده آمریکا سخنان محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل را نفرت انگیز خواند.
احمدی نژاد در سخنان خود که موجب اعتراض دیپلماتهای غربی و خروج آنها از سالن سخنرانی شد، حادثه 11 سپتامبر را توطئه ای از سوی آمریکا برای نجات اقتصاد این کشور توصیف کرد.
یک دیپلمات اروپايی به خبرگزاری فرانسه گفت، هیئت های اروپايی به نشانه همبستگی با آمریکا، سالن سخنرانی را ترک کردند.
احمدی نژاد : ادعا شد که در 11 سپتامبر حدود سه هزار نفر کشته شده‌اند که همه از آن متاسفیم اما در افغانستان و عراق تا کنون صدها هزار نفر کشته و میلیونها نفر مجروح و آواره شده‌اند و درگیری به طور روزافزون توسعه پیدا کرده است .در معرفی عوامل اصلی این حادثه سه نظر اعلام شد : 1- یک گروه تروریستی بسیار قدرتمند و پیچیده که از همه لایه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا عبور کرده است .این نظر بیشتر از ناحیه دولت مردان آمریکا تبلیغ شد .2- توسط بخش هایی از دولت آمریکا و برای ایجاد تغییر در روند نزول اقتصاد آمریکا و سیطره او بر خاورمیانه و همچنین نجات اسرائیل انجام شده است . اکثریت مردم آمریکا و ملتها و سیاستمداران براین باورند .3- توسط یک گروه تروریستی انجام شده است لیکن دولت وقت آمریکا از آن پشتیبانی و بهره‌برداری کرده است . ظاهراً این نظریه طرفداران کمتری دارد . - مهمترین اسناد اتهام چند گذرنامه‌ که از میان حجم عظیم خرابه‌ها پیدا شده بود و یک نوار ویدیویی از یک شخص بود که محل سکونت او نامعلوم است ولی اعلام شد که قبلا در تجارت نفت با برخی مقامات آمریکایی مشارکت داشته است .
این پست در بالاترین

۲ نظر:

  1. بدون شک همچنان که هیات های نمایندگی غربی سالن سخنرانی این جرثومه فساد، تباهی و دروغگویی را ترک کردند، آندسته از اربابان رسانه ای از نشریات تا رادیک تلویزیونها و اینترنتی میبایست جایگاه خودرا ترک کنند، و این مکان های مقدس را به افرادی با وجدان بیدار و نفروخته به زر و ترس و تزویر و مصلحت طلبی واگذارند. در زمانی که پوشش رسانه ای این جنایتکار ۱۰۰۰ تیر بر مبنا و طبق خواست او و اربابان سپاهی و روحانی اش گوش فلک را کر کرده بود، هیچیک از رسانه ها توجهی به اعتراضات ایرانیان نکرده، و دوربین های خود و وقت مردم را در خدمت این جنایتکاران قرار دادند، تا خوش خدمتی خودرا کامل کرده، و لابد به چیزی که انتظار داشتند برسند. برای من و بسیاری ایرانیان این سوال همیشه وجود داشته و باقیست که غرض از این پوشش خبری چیست؟ آیا انتظار دارید چه حرفهایی از وی بشنوید که تا حالا نشنیده اید؟ چند بار باید مردم شاهد قیافه منفور و حرفهای ضدبشری این فرد روان پریش باشند، و توهین های وی را به تمامی بشریت و دنیای متمدن شنیده و تحمل کنند؟ آیا فن و صنعت خبر رسانی هم تبدیل شده به نمایشات فیلمهای ترسناک و دراکولایی تا از این طریق شماره بینندگان مریض الاحوال را افزایش دهند؟ آیا هیچ فرد عادی حوصله تماشای این فرد را بیش از ۱ دقیقه دارد، بدون اینکه مجبور به تمدد اعصاب خود شود؟ آقایان رسانه ای، شرم و ننگ این اعمالتان و خیانت به پیشه مقدسی که تا قبل از شما نمادی از تمدن بشری بوده از شماها نمی بجای خواهد گذاشت که انتظاری جز تف و لعن از آیندگانی که بر شما قضاوت خواهند کرد نداشته باشید. دنیا برای رهایی از این جرثومه ها نهایتا و بدلیل همین اعمال خیانت کارانه شما هزینه بالایی خواهد پرداخت، و شما هم یکپای این جنایت ضدبشری خواهید بود. واقعه دهشتناک ۱۱ سپتامبر نه از خاطره ها رفتنی است، و نه با پارس های هیستریک کسی چون احمدی ن تحریف خواهد شد. آنچه را شاید این فرد کم ارزش میداند، و شماها پی به آن نبرده اید، شاید این باشد که از نظر چنین افرادی نابودی ۳۰۰۰ نفر آنچنان واقعه ای نیست که چنین بزرگداشته شود؟ وقتی قرار است در ظهور امام اینها و با شمشیر زنی چون ایشان دررکاب انقدر غیر شیعی ۱۲ امامی کشته شود تا خون بزانوی اسب مبارک امام موعود برسد، آنوقت ایشان حق دارد که که واقعه جنایت ۱۱ سپتامبر را زیر سوال ببرد، و آنرا ساخته شما بداند تا برای مبارزه با تروریسم مجهز شوید؟ وقتی افتخار بسیاری از اینها شلیک ۱۰۰۰ تیر خلاص به اسیران بناحق در بند آنان است، و در زدن ۲۰۰۰ نفر را در روز در کارنامه جنایات خود جز افتخارات میدانند، پس محرز است که ایشان نتواند احساس همدردی داشته باشد؟ اگر میتوانست، و شاید اگر چند مصاحبه تلویزیونی دیگر برایش ترتیب دهید، بی شک ضمن زیر سوال بردن کل اتفاق، در جهت کم ارزش بودن ۳۰۰۰ جان از دست رفته هم داد سخن برایتان خواهد داد. احتمال زیاد میدهم که رادیوفردا بدلائل سانسور وسیعی که جدیدا بر آن حکمفرما شده از چاپ این نظر خودرای کند، لذا سی خواهم کرد که این گفته را در جای دیگر نیز برای انتشار ارسال کنم.

    پاسخحذف
  2. درود . کتاب روسریهای سبز شامل هشت داستان کوتاه در موضوع جنبش سبز ایران است . آدرس دانلود کتاب را می گذارم . دوست داشتم برایتان ایمیل کنم اما ایمیلتان را پیدا نکردم . لطفا در صورت ممکن در سایتهای دیگر این کتاب یا آدرسش را به اشتراک بگذارید . سپاس . آدرس دانلود : www.salin-moghadas.blogspot.com

    پاسخحذف