در سال 1946، تركى آذرى، زبان مادرى او، به فرمان حكومت مركزى تهران ممنوع اعلام مى شود: "فارسى كه از فهم معلم و شاگرد، هر دو خارج بود، شد زبان تحقيق و تدريس." به دليل نوشتن متنى به تركى، مدير مدرسه به او دستور مى دهد كه كاغذ را آنقدر بليسد كه كلمات محو شوند." وقتى صورتم را بلند كردم، همهء بچه ها زدند زير خنده: رنگ هاى مركب روى صورتم مانده بود. من زبان مادريم را قورت داده بودم." "رضا براهنى"

۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

آزادی ۲ تن از مدیران سایت تراختورفنس

خبر های جدید حاکي از دستگیری ۵ تن از مدیرای سایت  ورزشی تيراختور فنس و بازجویی آنها و آزادی ۲ تن از آنها میباشد.
 عصر یکشنبه در پی مسدود شدن سایت تراختورفنس و دستگیری ۵ تن از مدیران آن سایت, عصر روز دوشنبه ۲ تن از مدیران سایت ورزشی تراختور فنس  آزاد شدند .

م-ر و س-م ۲ تن از مدیرانی که پس از تعهد نهایی آزاد شدند . از دیگر افراد بازداشت شده خبرهای جدیدی در دسترس نیست
این پست در بالاترین

۳ نظر:

  1. لطفا اگر براتون مقدوره براي من يک دعوتنامه بالاترين ارسال کنيد. surenaonline@gmail.com

    پاسخحذف
  2. ممنون میشم برای من هم یک دعوتنامه بالاترین ارسال کنید
    oldboy201244@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. shahrukh.shams@gmail.com
    ممنون میشم برای من هم یک دعوتنامه بالاترین ارسال کنید

    پاسخحذف